„Infanterie, Cavallerie, Artillerie“ statt „Liberté, égalite, fraternité“: Das Komische als Kampfmittel in Karl Marx' "Der achtzehnte Brumaire des Louis Bonaparte"

 

Sibling sets (132)Show all relations

This set is related to the same sets as the selected set.

132 Items

  • Page 1 of 11
      Picture: Vakna

      Vakna

      Sebastian Finzenhagen

          Picture: Versuche zu überschreiben

          Versuche zu überschreiben

          Miki Feller

              Visitors

              Mustafa Emin Büyükcoskun; Zulfikar Filandra

                  Picture: Vordiplom Hannah Gebert

                  Vordiplom Hannah Gebert

                  Hannah Gebert

                      Picture: Wavebreaker

                      Wavebreaker

                      Cornelia Herzog

                          Picture: Wave Talk

                          Wave Talk

                          Joshua Weber

                              Picture: weisse vernunft – siedlungsbau der 20er jahre

                              weisse vernunft – siedlungsbau der 20er jahre

                              Katharina Bosch; Andrea Gleiniger; Susanne Schumacher; projektgruppe dammerstock

                                  Picture: Who cares?

                                  Who cares?

                                  Víctor Fancelli Capdevila

                                      Picture: "Why do you make films?"

                                      "Why do you make films?"

                                      Max Clausen; Marie Falke; Christian Haardt; Marcel Strauß

                                          Picture: Wrapping Waste

                                          Wrapping Waste

                                          Emanuel Spiecker

                                              Picture: WWWE

                                              WWWE

                                              Hanna Scherwinski

                                                  Picture: Zweitausend Prozent GEILER

                                                  Zweitausend Prozent GEILER

                                                  Cara Kollmann